شَلوارکِ ورزشی

پنجشنبه 13 شهريور 1399
12:49
مهسان معبودی

کدام شلوار ورزشی برای باشگاه مناسب است؟

به نظر شما شلوارک ورزشی بهتر است یا شلوار بلند؟ جواب این سوال به ورزشی بستگی دارد که انجام می‌دهید.

برای انواع ورزش ایروبیک و تمرینات هوازی مثل پیاده‌روی، دویدن یا دوچرخه‌سواری، سراغ شلوارهای جذب‌تر و شلوارک بروید، که دست و پاگیر نباشد.

خرید شلوار ورزشی مردانه جدید

انواع مختلفی از شلوار ورزشی مردانه با طراحی‌های مختلف وجود دارد. برخی از آن‌ها جذب هستند و برخی دیگر فرم آزادتری دارند.

در واقع دو نوع کلی از شلوار ورزشی مردانه مناسب باشگاه وجود دارد که با نام‌های Sweatpants و Trackpants شناخته می‌شوند. شلوارهای Sweat معمولا فرم آزادتری دارند و از پارچه‌ی لطیف‌تری دوخته می‌شوند، در حالی که شلوارهای Track پارچه‌ی الیاف مصنوعی دارند، فیت آن‌ها جذب است و بیشتر برای ورزش‌هایی مانند دویدن مورد استفاده قرار می‌گیرند.

در نهایت انتخاب با خود شماست. اما نکاتی چون آب‌وهوا، میزان راحتی و نوع ورزش خود را در نظر داشته باشید. همچنین به این نکته توجه کنید که گاهی سادگی بهترین انتخاب است؛ لازم نیست در باشگاه نگاه همه به سوی شما برگردد.

کفش ورزشی مردانه برای رفتن به باشگاه

این که کدام کفش ورزشی را برای ست لباس ورزشی مردانه در باشگاه انتخاب کنید، سوالی است که یک پاسخ مسلم دارد؛ کفش مخصوص تمرین. کفش‌های تمرین به گونه‌ای طراحی می‌شوند که برای تمرینات مختلف ورزشی مناسب باشند. این مدل کفش ورزشی به اندازه‌ی کافی سبک و انعطاف‌پذیر است، طراحی آن به گونه‌ای است که از قوزک و کف پا به خوبی محافظت می‌کند، در کفی آن از کوشن و در زیره‌ی آن از گریپ استفاده می‌شود.

خرید کفش ورزشی

تنها نکته‌ای که برای انتخاب کفش ورزشی مردانه باقی می‌ماند این است که آن را از کدام برند و کجا انتخاب کنید. بهتر است سراغ برندهای معتبر ورزشی بروید که بهترین انتخاب‌ها را در اختیار شما می‌گذارند. پیش از خرید در مورد این برندها و محصولاتشان کمی تحقیق کنید.

برندهای معتبر مثل نایکی (Nike)، آدیداس (Adidas) و ریباک (Reebok) در جدیدترین کلکسیون‌های ورزشی خودشان تلاش می‌کنند بهترین‌ها را برای انجام انواع فعالیت‌های ورزشی در اختیار شما قرار دهند و انتخاب را برای شما ساده می‌کنند.

نکته‌ی دیگری که در خرید کفش ورزشی مردانه باید به آن توجه کنید زمان تعویض آن است. کفش خود را به موقع عوض کنید؛ هر قدر هم که برای خرید کفش ورزشی پول صرف کرده باشید، قرار نیست تا ابد برایتان کار کند. اگر به طور مداوم ورزش می کنید حداقل به سالی دو یا سه جفت کفش ورزشی نیاز دارید. اگر حرفه‌ای ورزش کنید این تعداد بیشتر هم می‌شود.

کفش ورزشی

هنگام خرید به انتخاب سایز کفش مناسب هم توجه کنید. برای خرید اینترنتی کفش ورزشی، پایتان را دقیق اندازه بگیرید؛ این اندازه‌گیری را بعد از ظهر انجام دهید که سایز پا به بیشترین حد خود رسیده است. فراموش نکنید با توجه به این که پا در حین تمرین کمی ورم می‌کند، یک کفش ورزشی تنگ می‌تواند بسیار آزاردهنده باشد.

اکسسوری‌های ورزشی را فراموش نکنید

ست لباس ورزشی مردانه تنها با تیشرت، شلوار و کفش کامل نمی‌شود؛ به خرده‌ریزهای دیگری هم نیاز دارید که البته بسیار هم مهم هستند.

جوراب ورزشی

برای شروع سراغ جوراب ورزشی می‌رویم. جوراب ورزشی باید به اندازه‌ی کافی جذب پا و در عین حال راحت و بادوام باشد.

جوراب ورزشی مردانه

در واقع جوراب‌ها مثل همه‌ی لباس‌های ورزشی دیگر، باید ویژگی‌های خاصی داشته باشند. یک جفت جوراب ورزشی از عرق کردن بیش از اندازه‌ی پا جلوگیری می‌کند، باعث ایجاد احساس راحتی پا در کفش می‌شود و از پا در برابر تاول زدن و ناراحتی‌های پوستی هم محافظت می‌کند.

کیف و کوله‌ی ورزشی

اکسسوری دیگری که برای رفتن به باشگاه به آن نیاز دارید، کیف و کوله‌ی ورزشی است.

کیف ورزشی

کیف ورزشی یا کوله پشتی ورزشی هم باید به اندازه‌ی کافی سبک باشد و هم جیب‌های متعددی برای قرار دادن لباس‌ها و لوازم ورزشی شما داشته باشد. البته می‌توانید از یک کوله پشتی مردانه‌ی معمولی هم استفاده کنید، این بستگی به استایل و سلیقه شما دارد.

منبع : www.digistyle.com


[ بازدید : 32 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مجله بدنسازی جی اس است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]