ورزش با کشِ بدنسازی

پنجشنبه 27 شهريور 1399
14:09
مهسان معبودی

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، کش ورزشی یا کش سی ایکس یا کش مقاومتی (resistance band) وسیله‌ی بسیار خوبی برای انجام تمرینات قدرتی و برنامه‌های اصلاحی است. عمومی‌ترین نمونه‌ها، کش‌های ورزشی همراه با دسته‌ی نگهدارنده، بدون دسته و کش ورزشی درمانی است. کش‌های مقاومتی یا کش‌های بدنسازی، همانگونه که از نامشان برمی‌آید، کش‌هایی هستند که معمولا برای تمرین‌های قدرتی، عضله‌سازی و همچنین تمرین‌های ورزش‌درمانی نیز به‌کار می‌روند.

مزایای استفاده از کش‌های ورزشی:

۱- این کش‌ها می‌توانند برای تمرینات ایروبیک و پیلاتس به صورت مشابه استفاده شوند با این تفاوت که مقاومت بیشتری به انقباضات و انبساطات تمرین وارد می‌کنند.

۲- کش‌های مقاومتی کم‌جا هستند و می‌توانند به راحتی حمل شوند.

۳- این کش‌ها برای تمرینات ترکیبی بسیار عالی عمل می‌کنند.

۴- کش‌های بدنسازی در رنج قدرتی متفاوتی موجود می‌باشند و برای افراد با هر سطح قدرت و تجربه قابل استفاده هستند.

۵- کش مقاومتی وسیله مناسبی برای افزایش قدرت، انعطاف پذیری و دامنه حرکتی است.

کش ورزشی، یک وسیله مناسب برای انجام حرکات کششی و قدرتی است که با استفاده از آن می‌توانید تمرینات ورزشی متنوعی را در باشگاه، خانه، پارک، و غیره انجام دهید. در این مقاله از جیم سنتر شما را با ۳۳ حرکت ورزشی قدرتی و کششی با استفاده از کش آشنا خواهیم کرد.

ما در تمرینات با وزنه خود عضله را تقویت می‌کنیم، در تمرینات هوازی مدت زمان استقامت خود عضله را تقویت می‌کنیم و در تمرینات با کش ورزشی عضلههایی که برای اتصال به بافت استخوانی و بافت عضله‌ای به کار برده می‌شود را تقویت می‌کنیم این عضله‌ها در بیشتر افراد ضعیف هستند.

تمرینات-با-کش-بدنسازی-1024x1024

دلیل این که هیچ وقت فشار روی این عضله وارد نشده، این است که هیچ وقت شما حرکات قدرتی‌، استقامتی و تعادلی را همزمان با هم کار نشده ولی‌ در این ورزش همزمان با استقامت و قدرت تعادل زیادی را ورزشکار باید تحمل کند، ابزاری که در این ورزش است بند‌های محکم و کلفتی‌ وجود دارد که تا وزن ۱۸۰ کیلو رو تحمل می‌کند، این ورزش در این اواخر طرفدار‌ان بسیاری پیدا کرده است، به دلیل فضای کمی‌ که این ورزش می‌خواهد و اینکه وسیله‌های انجام حرکت این ورزش به راحتی‌ در یک کیف جا می‌شود و فرد ورزشکار در هر زمان و هر محیطی‌ می‌تواند حرکت ورزشی خود را انجام دهد.

منبع : www.borna.news


[ بازدید : 77 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مجله بدنسازی جی اس است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]